Tema: Re: the end
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-29 12:46:02
Ne, man tik idomu suzinoti - kodel ash negaliu imti 1000% marzos ir buti
teisus. Daviau konkretu pavizdi - bet tu prisigalvoji visokiu huiniu,kodel
jis tau netinka.

"CodeC"  wrote in message news:jnj2g8$9fn$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/29/2012 12:24 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Zaibis argumentas, bet tai nepaneigia to, ka pasakiau ir neatsako i
> klausima - o kiek gi tureciau imti uz obulius, kurie man nieko nekainuoja?

siaip geresnis uz tavaji. tu bandai diskutuot ir kazka irodyt
apsiribojes savo siauru pavyzdziu - obuoliai tau auga uz dyka.
realybej taip nera. kad tu paveldejai kazkoki soda, arba kad kaimynas
emigravo ir leido naudotis jo geru, ar panasi situacija - nereiskia kad
taip yra visur ir daugumoj ir kad tai yra rodiklis. tai labai mazai
itakoja rinka. kol kiekvienas dieduska galejo uz centus nuvaziuos i savo
nuosava darza ir atvezti pora krepsiu gerybiu i turgeli parduot - tai
itakojo daugiau. dabar netgi tai ka tu sakai, yra 100% trolinimas. vien
jau nuskinti derliu, neinvestavus nei cento i tai kad jis uzaugtu, tau
kainuos pinigus. todel i tai ka cia sneki, siaip apskritai neverta
kreipti demesio, nes tavo tikslas 'irodyt' kitiems sau naudinga tiesa.