Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-24 23:12:38
On 04/24/2012 10:12 PM, Alvidon wrote:
> [...]
> ir isduosi kardo tradicijas, nusileisi iki paganno zyduko ar kokio valstiecio.
> Na o kami tu ta "kapitalizmo padaryto bardako" iziurai ? Kada nors istorijoj
> buvo maziau bardako ? Nors cia kaip paziuresi - vat iki kapitalizmo 90'keli
> procentai gyventoju tiesiog are, apie jokias ti kulturas ir kitokias pilosopijas ir
> pagalvot negalejo - vo tvarka buvo, a daba tai tikrai bardakas: visi sotus,
> sedi internetuose ir loja. Mars visi atgal prie plugo. Ir isvis - geriausia tvarka
> griezto rezimo kalejime. Tau to reikia ?

kodel butinai to? as jau sakiau - socializme gyvenau mazai, istorijos
irgi labai smarkiai nesimanau. daugiau apie esama situacija kalbu.
bardaku vadinu stai ka:

saugumas. nzn ar tenka tau matyt jaunima, praktiskai vaikus dar, bet
realiai tai baisu. o baisu todel, kad gali daryt ka tik nori. policija
gi impotente, lesu neturi, pareigunu truksta. kapitalistam juk tai
nerupi. as nemazai bunu viesose vietose, sporto aikstelese, parkuose,
prie mokyklu, darzeliu, jaunimo centru. nesiplesiu, bet realiai darosi
baisu. esu nemazai bendraves su policija. rases pareiskimu, padares
pranesimu. faktiskai visada likau nesuprastas ir praktiskai priesas, nes
sutrugdziau... sako pilietiskumo truksta mums... gal ir truksta kaip
kuriem. bet tiem kuriem netruksta, nieko irgi padaryt negali.

korupcija. paskutiniu metu nemazai teko pavarstyt valdisku istaigu duris
ivairiais klausimais. apsiribosiu trumpai ir vaizdziai - nu i nx.
tokiais atvejais norisi pabut breiviku.

globalizacija. vieniems tai pliusas. as tai nzn. man tai gal ne.
viska valdo kapitalistai. valstybe jau praktiskai nieko nevaldo, duju
terminala dar tik zada, o ir to jau dali zada parduot, kolkas 20%
lygtais. kolkas. istatymus masiskai kopijuojam nuo EU, net
neatsizvelgdami i vietos specifika. lenkai reiskia pretenzijas del
gatviu pavadinimu ir kazkokiu svetimu raidziu lietuviskuose pasuose.
svietimas, kolega sako, po truputi taps savarankiskas. jau dabar toks
egzistuoja. jau dabar daug kur firmose dominuoja anglu kalba, nes pilna
tarptautiniu partneriu, kitatauciu kolegu ir t.t. kolkas dar lipdukus
ant prekiu lietuviskus klijuoja, nes seno molio pensininkai dar
neismire. kiek tenka pabendrauti su siuolaikiniais paaugliais, tai
dauguma obuoliai visiski, zino tik parduotuves akropolyje atmintinai ir
kompiuteriniu zaidimu pavadinimus. angliskus aisku. susikalbet sunku -
tiesiogine prasme. mazemeciai ziuriu cartoon network ir pan. lietuvisko
multiko kai kurie net mate nera. ziuri visokias nesamones. reklamas.
klauso dainas, tikrai ne vaikiskas. ir daznai ne lietuviskas.
pas gimines vaziuoja ne i kaima, bet i londona.
tai kiek metu truks praeit, kai jau daznas ir kalbet lietuviskai
nemokes. tai as toki klausima uzduosiu: tai kas tada ta valstybe tauta?
man jau kotais atrodo, kad sovietinis 'nutautinimas' - tik gelytes
palyginus su tuo, kad vyksta dabar. tai ar neatsisakom tu tikruju
vertybiu, ar nesam priversti (pasmerkti) ta daryt deka laukinio
kapitalizmo, 'laisves' ir viso to vaisiu?

infrastruktura, gerbuvis, aplinka. keliais baisus. akcizai keliauja
pensijoms ir kazkieno namams satatyti. saligatviai dar baisesni. ziema
net didziuosiuose miestuose nei praeisi nei su vezimeliu pravasiuosi -
jokiu privalumu pries kaima. daugiabuciai apgailetinos bukles. kiemai
irgi. didziuosiuose miestuose po viena kita parka dar yra, i daugely
mazesniu nuvaziavus tik sovietmecio suoliuku likuciai ir takeliu
pedsakai like.
ezerai parduoti ir aptverti, nei prieisi nei privaziuosi. miskai
iskapoti. pajuris baisus, apleistas.
dviraciu taku daugiau nuo sovietmecio like nei nauju nustiesta per 20
metu - nereikia, nenaudinga.

viesoji tvarka. kas ka nori, tas ta daro, niekas nieko nebijo, visi
'turi teises'. velgi - policijos faktiskai neturim, tik agurkus uz krumu
tupincius. eismo dalyviai - reto xamiskumo. velgi, policija ne tvarka
priziuri, o kysius renkasi. draustiniuose keturaciai laksto, ezeruose
skuteriai. mieste motociklai, garsas iki apsivemimo.
kaimynas su draugeliais kvartalui miegot neleidzia - px. kol netvaziavo
spec tarnybos su spec iranga ir neismatavo triuksmo lygio tiksliau uz
Nasa - nieko jam nebus. o jei net nubaus, tai koki 500 Lt bauda net
gaus. o 'pakaziolines' poto bijos namo gryzt.
pamiskese ir apskritai visur - siuksliu kalnai. pagrinde skarbonkes,
cigaretes ir visokie celofoniniai pakeliai, kuriuos visur meto geziukai
trindamiesi aplink laiptines ar leisdami bumcika is golfuku. pranesiau
ne karta - likau isjuoktas policijos (!).
sunpalaikiu nusikta visa likusi zole, likusi neisvazineta parkingo dievu.

aj, toliau tingiu...:)

> Kas link zmoniu kiekio - jo didejimo tempai mazeja visgi. O ir apsivalyt jokio
> poreikio, nebent tavo bendraminciu dvasinis poreikis. Koks skirtumas kiek ju ?
> Bus perdaug - patys is bado ismirs, neismirs - reiskia neperdaug.

nu taip staigiai nemirsta. o alkani zmones tampa labai nedraugiski ir
nekontroliuojami, ypac kai ju daug. as taip ramiai i tai neziureciau.