Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-26 11:25:39
Kam tu tce kishsi kazkokiu shaliu kazkokius modelius. Man neydomu, man ydomu
ar ymanoma sukurti ar bent jau adaptuoti ar bent jau sulipdyti ish jau
patikrintu keliu kitu shaliu modeliu, modely Lietuvai. Ash nznau, kaip dar
uzduoti klausima, kad jis butu aishkus. Beje, ash apieliuoju i tai, kad kad
galbut Lietuvos centrine valdzia galetu susidaryti ish tarkim kokiu 50
snukiu, o visa kita butu savivaldos? Noretu zmones, kad ju savivaldoj dirbtu
5 tukstanciai darbuotoju, lai dirba, kitoms savivaldoms butu px, nes pas jas
ir 15 snukiu susitvarko. Na ir panashiai. Tikiuosi, kazkas protingiau galetu
perteikti mano minty :D