Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-26 13:17:04
O beje Cola oficialiai nebeshudas, skaitceu, kad jie pakeite jau senokai
savo receptura ir nebededa jokiu sh i ja, ta galima pamatyti ir jos sudety
ant butelio pasiskaitcius. Aishku visada ishlieka apipisimo galimybe. na
tipo kad jie kazko nedarasho, bet tada speju zeurei rizikuoja, nes tikiu,
kad amerikej koks food controlas atrades shita subankrotintu coca staigei ar
bent jau duotu ne lietuviska keliu tukstanteliu bauda, o melejonais reiketu
atsiskaitineti uz zmoniu nuodyjima! :D