Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-25 15:13:02
Gal dabar lėčiau, bet tie kvartalai vis tiek po truputį diferencijuosis.
Vienodi kaip sovietiniais laikais nebebus.

Be to netikiu kad pas mus jau tokie beviltiški žmonės, kad daug tų
kvartalų galėtų paversti bomžynais. Dauguma būtų kaip tik geriau
prižiūrimi, nes žmonės jais rūpintųsi, kadangi tam turėtų ir
administracinius, ir finansinius svertus.