Tema: Re: the end
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-26 15:06:04
O koks tolkas ish tavo postu?

"CodeC"  wrote in message news:jnbd41$fvv$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/26/2012 02:49 PM, Dainiushas wrote:
> ta prasme, tu siūlai jau šiandien pereit prie natūrinių mainų? Nes jei
> žmonės yra sugalvoję geresnių atsiskaitymo mechanizmų?

ta prasme siulau maziau apsimetines slanga, idomiau diskutuot bus.
as cia bandziau tau paaiskinti kodel mano manymu esu teisus, sakydamas,
kad per 20 metu mes daug sugriovem ir nieko nesukurem. o tu protingu ir
svariu argumentu nelabai ir ranti. siai dienai dziaugiesi ES
kapitalizmu, tik pats save paklausk, kiek ilgai realu tai testis?
ir kas bus po to? o siulyt as nieko nesiulau, apart pabandyt suprast, ka
as ir tarkim Dex norim pasakyt. jeigu tau idomiau tusciai 'keistis'
sustrais postais su RaR ir LP - nu tai nieks neuzdraus. tik tolko is to
mazai.