Tema: Re: the end
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-26 14:13:11

"Dex"  wrote in message news:jnba89$c19$1@trimpas.omnitel.net...

> T.y. tu geriau zinai, ar man gerti Coca-cola ar tautinio obuolio sultis?

>tikrai taip,

A vot neatspejai - ash dabar labiau noriu kokakolos. Ir visi tavo
isvedziojimai nebetenka prasmes.

>Paprastas pavyzdys - tie patys obuoliai. Kokybiški lietuviški nepateks į
>maximos parduotuvę, o pirkėjas
>pirks pigius ispaniškus, nes jis neturės pasirinkimo. Vat tai tau ir
>rinkos savęs sureguliavimas :)

Jeigu pirkejas nores - pateks. Jei nepateks - pirkejas gali nusipirkti ir ne
maksimoje - kiek zinau tai nedraudziama. Prie to pacio akropolio - eik ir
pirk turgelyje ta tautini obuoli, kame problema? Brangiau? O tai gal ne tik
tai ka pardavineti bet dar ir kainas pareguliuojam?

>o tu rimtai manai kad ne dėl vartotojo yra normos nustatytos? nejuokink?

Rusijoj? Manau, kad ne.