Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-25 23:31:24
On 04/25/2012 11:24 PM, Dainiushas wrote:
> šiaip aš apie vietinius runkelius rašiau, o ne apie globalią monetarinę
> politiką.... ar tu apie anuos neturi nuomonės?

nu as nematau prasmes kazka isskirti. dziaugiames dziaugiames va, kad
'po biski' gereja, nes mums taip sako :) tipo 'ekonomika kyla'. as
sakau, kad lietuvoj ji smunka stabiliai jau 20 metu. dabar visi laikosi
isikibe ES - oj kaip zajabys kad istojom, ok kaip faina galima
pakeliaut. o kad del tos ES pardavem viska ka turejom (ne tik del jos,
vietiniai irgi daug isvoge), sunaikinom zemes uki, net IAE uzdarem, nes
europa matai nesaugiai jautesi. o tai ar mes dabar esame saugus?
kaip tu manai, IS KO, mes gyventume, (ir kaip :) ), jeigu subyretu ES,
dingtu euras? pasiimi importo/eksporto statistika ir ziuri. ka mokam
pagaminti ir ka galim parduoti. nu ir liudna, kapitaliai.
realiai musu valstybes jau nebera - nera jokios savarankiskos politikos,
jokio atsarginio plano.