Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-29 12:27:20
ne nu bei tai kiekvienas su savo nuoskaudomis....

kas tau ką sako, jei tu normalia prekyba ir gamyba užsiimi? Prekiauji
tais obuoliais už rinkos kainą ar už kokią nori ir tiek žinių. Bijai,
kad tokie kaip aš ir Codec ateis ir nureš iš tavo lito pusę socialinėm
gerovėm? Atsipeikėk, pažiūrėk kiek dabar ir už ką moki ir ką gauni, ir
būk ramus, viskas bus gerai.

Principe, jei mažiau laiko skirtumėm tokiom nesąmonėm atsakinėt, gal
kažkokių minčių gerų gimtų diskutuojant apie rimtas problemas.

O dabar grįžkim prie esminio dalyko - ž.ū. yra viena iš strateginių
valstybės šakų. Užlenkti ūkį vien todėl, kad ispaniški pomidorai
pigesni, nei lietuviški, yra labai trumparegiška. Nu nėr čia apie ką
kalbėti.

Dex