Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-25 11:39:50
Nu tai ka darom?

Ash siulau visu pirma reikia pakeisti referendumo istatyma, sumazinant jam
inicijuoti reikalingu parashu skaitciu. Daba berods 300 000 parashu reikia,
tai tarkim iki kokiu 80 tukstanciu. Su tuo gryztu truputelis valdzios atgal
tautai. Ku manot? Beja kaip inicijuoti shy pakeitima? Surengti referenduma,
kuriam reikes 300 000 parashu?