Tema: Re: the end
Autorius: Alvidon
Data: 2012-04-29 21:37:00
Kaip prie ko ? Jei Lietuvoj nacionalizuosi strategines sritis, tai
jos (tos strateginės sritys) atsidurs mūsų taip "mylimų" biurokratų
letenėlėse. Nu a lietuvių liaudis korupciją myli, dievina tiesiog,
nu tai ir biurokratai nebus itin kitokie. A kol verslo letenėlėse,
tai vis bent kiek arčiau normalybės, tegu ir ne labai neidealiai,
ale visgi biznio taisyklėm paklūsta, o ne korupcijos, bent jau
kažkiek.