Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-26 11:48:29
On 04/26/2012 11:40 AM, Dainiushas wrote:
> ji ne pastatyta, MES ją pastatėm :)

nesutinku. esame tam per mazi ir per biedni. 'mes' apskritai neesam
prileisti prie politikos darymo.
as nepriklausomybe vertinu kaip naminio katino isleidima i lauka. tipo
eik - laisvas, kur nori. tas apsidziaugia, pabega, poto prisimena kad
vis del to valgyt norisi, o peliu gaudyt nemoka, ir gryzta atgal.
pavalges vel audzia plana xuligana, bet prisimena kaip xujova alkanam.
ir toliau tupi salia sofos.
taip ir su lietuva. atgavo 'nepriklausomybe', tapo 'laisva'. o realiai
tik popieriuose. valdzioj tie patys komunistai liko. kurie su rusijos
dujininkais ir ju pakalikais isvien dirbo ir dirba. katinui ant kaklo
pavadelis neuzdetas, teoriskai gali eit kur nori, bet toli nuo sofos
taip ir nenueina. o ant sofos sedintis seimininkas ta puikiai mato ir
supranta ir nesiparina lakstydamas is paskos katino, zino kad tas ir
taip niekur nedings.