Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-26 15:38:27
On 04/26/2012 03:29 PM, Dainiushas wrote:

> Aš atsimenu kokias tarybiniais laikais skani būdavo uogienė. Nu
> nerealiai. Dabar tokia pati.... nu uogienė, jokių emocijų. Nes pilna
> alternatyvų. O tada buvo tik uogienė....

be reikalo tu cia apie ta uogiene. nes kaip tik tai puikus pavyzdys,
kuriu tu vis prasai. nera geros uogienes niekur nuspirkt. net pati
brangiausia, kur maziukas stiklainiukas virs desimt litu kainuoja, yra
tragedija, o ne uogiene.
tau bandoma pasakyt, kad kapitalistas niekada nesiorientuos i kokybe
pirmoj eilej, jis visada orientuosi i marza ir tik tada, jei ausktesne
kokybe leis gauti didesne marza, gamins kokybiskiau.
galima politikuot iki apsisikimo, bet realia situacija matom - vyrauja
NEkokybiski produktai. kaltinti tuo liaudi ir rinka - galima. bet man
nuo to gyvent ne langviau ir ne geriau. toks socializmas, koks buvo, lyg
ir nebuvo siulomas nei karto sitoj temoje kaip gera alternatyva. kad
galim but priversti prie tokio gryzt - taip, imanoma ir net realu.
kad geriau butu 'pereiti' prie vadinamo demokratinio socializmo - as
manau tikrai geriau. tuoj ateis RaR ir papriestarau, kad tokio, deja
nebuna. kazkodel sako, kad skandinavijoj, kanadoj ir gal dar australijoj
yra ne demokratiskas socializmas, bet liberalus kapitalizmas. as labai
daug teoriju neperskaites, drisciau teigti, kad tai pagal esme vienas ir
tas pats, ir ko gero geriausia santvarka is blogiausiu. tik nemanau, kad
mes LT kadanors iki to dagyvensim.