Tema: Re: the end
Autorius: Alvidon
Data: 2012-04-26 19:09:25
Nu blyn, ale ir sugalvok tu man sovietmety ant sviesto kepti ;)
Kiaušinienė kepama su lašinukais - vieninteliu sovietmety realiai
gaunamu riebalu (nu ne parduotuvėj, ale giminių kaimi tai visi turėjo).
Mažiau pasitūrintys kepdavo taip: užkaitini keptuvę, pamazoji
skūra nuo lašinuko (tokis daugkartinis device, darantis iš keptuvės
veik tefloninę ;)) ir dauži kiaušus nu ar ti blynus lieji.