Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-26 15:49:22

> tas tavo teorijos kūrėjas, kaip ir tamsta, vadovavosi vien skaičiais.

Jis ne kokią tai pliką teoriją sukūrė o paaiškino egzistuojančius
faktus, dėl kurių daug kas laužė galvą ir negalėjoi suprasti. Kaipm ir
tu nesupranti kodėl Lietuva prekiauja su Vokietija, jei vokiečiai gali
viską padaryti geriau ir efektyviau.

> Aš
> žinau n teorijų, kodėl lietuviškas obuolys yra sveikiau nei ispaniškas
> (tarkim kad chemikalų lygis tas pats). Tai ką?

Papasakok, pasamprotausim

> Aš ekonomikos pagrinduose susivokiu tikrai geriau nei tamsta, ir matau
> toliau, todėl rašinėju čia.

Kažko man taip neatrodo. Tavo samprotavimuose neįžvelgiu net pagrindų
žinojimo.

> Ekonomikos teorijos iš esmės yra briedovos,
> apie ką susivokia vis daugiau žmonių, turinčių ekonomikos pagrindus,
> tačiau jau pradėję mąstyti savo galva.

Va va - tipiškas runkelio mąstymas: "Visi tie mokslininkai kažkokias
nesąmones paisto, aš geriau žinau kaip yra". Ir taip mąstančių pas mus
daug. Todėl taip ir gyvename.