Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 14:24:19
dalinai tiesa, nes mes turim savo pigią medieną. Bet kur kitur, kur
galima būtų įsigyti tokios pat geros medienos kaip lietuvoje, tačiau su
pigesne darbo jėga, jie būtų pigesni. Tu sakai realų variantą, o aš
sakau, kad galima tikrai pigiau gaminti kitur. Ar indija neperka daugiau
iš nieko kito baldų? Nepastebėjau, kad baldų parduotuvės būtų užverstos
lietuviškais baldais, jie paprasčiausiai yra brangesni ir jų mažuma.
Masovkė eina lenkiškų ir kitų. Pavizdys netinkamas. O jei ir būtų
tinkamas, per mažas kiekis, kad lietuvai gyventi iš išvežamos medienos
nesiimant kitų normalių veiksmų, skirtų pastatyti šalį ant kojų, o ne
išparduoti vergus.

Dex