Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-26 16:07:52
Pas tave kažkokie teoriniai samprotavimai, neturintys nieko bendra su
sovietine realybe. Juk parašiau koks tuomet buvo pienas, sviestas ir t.t.

Vienas dalykas kai bandai kažką išdurti, bet reikia ir kad tas
išduriamas to nepastebėtų, ir kad nepriklausomas kontrolierius
nepastebėtų (na, kartais jį galima papirkti). Kitas dalykas, kai tau
svarbu tik įvykdyti planą - pagaminti tam tikrą kiekį produkcijos
vienetų, o ar pirkėjas pastebės išdūrimą, o gal produktas visai bus
netinkamas vartotojui, tau iki lemputės - jis vis tiek neturės
pasirinkimo, o tu nebankrutuosi. Jei gamini baldą - kam susukti visus
varžtelius, jei gali susukti tik pusę - ir laisvo laiko atsiras, ir
varžtelių namų ūkiui parsineši. O pirkėjas niekur nedings - jis ir taip
džiaugsis iš profsojūzo taloną baldų komplektui gavęs.