Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-26 09:19:59
Čia aš nesižaviu tuo Putinu, bet tai tik dar vienas akivaizdus pavyzdys,
kad valdžia visada galių turi pakankamai prieš visokius kapitalistus.
Visi milijardai ir nuosavybės popieriai tampa nieko verti, tai prieš
tave atsiduria žmogus su šautuvu. Arba ir netaip vulgariai: tas, kas
garantuoja tau nuosavybės teises, paskelbia kad šios tavo teisės
nebegalioja.