Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 13:51:44
gerai, gaminam kokybiškai, gausis brangiau, negalėsim konkuruotu su
pigesniais. O tai ar sunku suprasti tai, kad eiliniam parduotuvės
pirkėjui nu niekaip nedašunta, kad tas pigesnis obuolys nebe toks, kaip
buvo brangesnis, nes užaugintas kitaip? Ir kad paprasčiau yra dusinti
kelis stambius gamintojus, nei visus Lietuvos gyventojus apšviesti ir
padaryti ūkio žinovais ir visų galų meistrais?
Aš pvz. džiaugiuosi ir man smagu, kad rusai paėmė ir vieną gražią dieną
nukirto pieno importą dėl per didelio antibiotikų kiekio. Ir tai yra tik
todėl, kad jų normos nesutampa (yra griežtesnės) su vakarietiškomis. Bet
jie rūpinasi vartotoju ir tai yra smagu. Aišku, gali sakyti, kad tai yra
politiniai makliai, bet bet kokiu atveju, kai pakilo skandalas tai ir
paaiškėjo, kad buvo tų antibiotikų, ir kad jų norma tinka vakarams bet
netinka rusams.

Toliau, man dabar tenka paragauti baltarusiškų produktų neretai. Nu
žinok nėra ką lyginti su mūsų shudprodukčiais stovinčiais parduotovėse,
bet ir tuo pačiu negaliu sakyti, kad ten yra kažkoks deficitas
nesveikas. Ten taip pat visko yra (gal mažiau importinių dalykų), bet ką
jie pasigamina, tai yra skanu ir gerai.

Dex