Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 13:04:05
pala pala, tai jau į krūmus :)

Neatsimenu ar rašiau, bet principe kapitalizmas koreliuoja atvirkščiai
proporcingai moralei. Todėl, ir tik todėl neįmanomą kapitalistinėje
visuomenėje užtikrinti valdžios skaidrumo jokiais reguliaciniais
mechanizmais. Moralė ir pinigai keliauja skirtingais keliais. Todėl
valdžioje pirmiausia turi būti moralūs žmonės, kuriems asmeninis gėris
būtų antraeilis dalykas.

Taigi, jei kai kurie tamstos oponentai žiūri šiek tiek iš moralės pusės,
ale, "jei man gerai, tai dar nereiškia, kad man gerai, nes aš matau
kitus, kuriems blogai", tai pagal tamsta čia jau tamsumas, mokslų
neragavimas ir su tokiais nėra ką diskutuoti. Dar pasakyk - religiniai
fanatikai :)

Dex