Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-25 21:54:39
Absoliučiai visų monopolių gal ir neverta naikinti - vienur jie
natūralūs - taip ekonomiškiau, kitur valdžia kontroliuoja. Visgi
daugelyje sričių monopolius pilnai galima išardyti, apie tai ekonomistai
yra prirašę krūvas straipsnių ir knygų, istorijoje yra daugybė praktinių
pavyzdžių. Tereikia kvalifikuotų žmonių ir paramos jiems.

Visgi pas mus labai dažnai monopolizuotomis pavadinamos tokios sritys,
kuriose iš tikrųjų jokio monopolio nėra, tad būtų aiškiau jei įvardintum
sritis, kurias turi omeny. Išskyrus tokias sritis kaip vandens, šilumos,
elektros tiekimas, man kažkokios tai monopolijos neužkliūna. O ir tose
srityse, ypač elektros tiekime yra pastangų kažkiek demonopolizuot.