Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-26 12:33:23
Tipo "tu statei ir patenkintas, kad tu ir tie kurie state, pastate tokia,
kuri tau labai patynka". Na tai gerai, kadangi pats statai ir turi supratima
kaip statyti, ir šiuo metu esi prisiglaudes tokioje, kurią statei, su geriau
išmanantciais, ir ilgesnį laiką, todėl, kad ji gavosi geresnė. Kuo dar
patenkintas?

Pritaikeu tau tavo patcio teksta. IMHO tiek mano, tiek tavo pasisakymas yra
visishkai lygiaverciai. Todel prashytceu daugeu nesamoniu nerashyti.