Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-25 11:49:32
Šitas dalykas yra būtinas. Tokią mintį girdėjau ne iš vieno žmogaus.
Reiškia judesys vyksta ir tai yra puiku. Klausimas koks turi būti tas
skaičius - ar 80, o gal 30? Jis turi būti rišamas prie LT realiai
gyvenančių balsavimo teisę turinčių piliečių. Statistiniai paskutinio
skaičiavimo duomenys kelia didelių abejonių.

Dex