Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-25 22:11:59
> pasakojo ne karta. tikrai nezinau ko cia taip rekauji. is statybu
> nupyzdintas cementas ir panasu dalykai - imho neprilygsta isgrobstytoms
> gamykloms, suzlugdytais bankais ir desimtims tukstanciu apgautu zmoniu
> ir t.t.

o tau neatrodo, kad komunizme visi buvo apgauti? Nes visiems žadėjo
šviesų rytojų, o kaip buvo purvina kasdienybė, taip ir liko. Ir pyzdino
visi viską visur iš visų. Ir net vagyste to nelaikė, o apsukrumu. Sakyk
ką nori, bet vertybių supratimas vystosi teigiama linkme.
Su bankais atskira tema. Mano nuomone, dalis tautos sužaidė brangią
loteriją. Kaip žinai, loterijose lami labai maža dalis jos dalyvių...

> senos bulviu tarkavimo masineles, mineti indai, kad ir tie patys

o kas ten buvo gero? Ką, dabartinės netarkuoja? Man kažkaip vis pavyksta
nusipirkt prietaisus, puikiai atliekančius deklaruojamas funkcijas ir
ilgai tarnaujančius.

> dviraciai ir tikrai dar n+1 viena galima sugalvoti. kai kuriuos senus
> garsiakalbius dar dabar po 200 Lt uz pora stumdo. aisku pulsi aiskint,
> kad dabar yra zymiai geresniu, ir tobulesniu produktu. bet prisimink ju
> kainas ir lietuvos atlyginimu vidurki.

Gerai, kad tu neprisimeni tarybinių prietaisų kainos ir atlyginimų
vidurkio.... :). Va 1988m, akustinė sistema 50AC-024. Lentyninės
kolonėlės, tokios pusiau padorios. 250 rublių. Taip 3kLT dabar. Ką,
kolonėlės už tiek neišeina? Apie televizorių kainą jau rašiau, išvis
kosmosas buvo. Videomagnetofonas BM-12 berods virš tūkstančio kainavo.
Ot piguva buvo...

>diskusija neapsiriboja tavim ir
> manim. daugeliui zmoniu, siuolaikiniai kokybiski daiktai tiesiog
> neegzistuoja del ju kainos. taip kad kazkokio kardinalaus laimejimo sioj
> vietoj tikrai nematau.

tada irgi taip pat neegzistavo. Elementariam magnetofonui reikėjo ilgai
ir nuobodžiai taupyt, o paskui dar ieškot kur nusipirkt.

> nu. pagyvenk kokius pvz 5 metus uz 1klt atlyginima ir tada papasakok is
> naujo.

Bet o tačiau, šiais laikais praktiškai bet kuris norintis turi galimybes
uždirbt daugiau. Tai jei penkis metus dirba už 1kLT, gal ne tik
santvarkoj problemos? Tuo labiau, kad ir anais laikais buvo pilna mažai
uždirbančių ir nieko nusipirkti negalinčių žmonių.

> nu ir as pavarysiu 'argumenta': man asmeniskai tai isvis ne rodiklis.
> neturiu jokio tv ir nematau jam poreikio :) geras telikas kiek zinau
> kainuoja apie 8-10klt.

Nu būk geras, neinam į asmeniškumus. Gi sutinki, kad telikas yra
praktiškai bet kuriam namų uky. Ir 8-10kLt kainuoja totalus kosTmosas.
Normalus eilinis telikas ~2kLt.

> me. bet buvo pilna ju ant kiekvieno kampo. dar dabar pas seneli pilna
> kompresoriu, svarkiu, smirgeliu, grezimo stakliu, kreizu ir dar davelnia
> visko. viskas veikia ir veiks dar ilgai.

tai ir pas mus visko pilna. Ir svarbiausia, kad viskas nupyzdinta :D
O buvo pilna, nes visi vykdė planą bbdėję ant poreikių. Ir visi žinom
kuo tas baigėsi

> tai kazkada isvis kompiuteriu nebuvo. ir ka? del to gyvent blogiau buvo?
> zinok tikrai manau, kad kompiuteris nera pirmos eiles dalykas, kuri turi
> ismokti. pirma su realiu pasauliu reiktu susipazinti. poto su virtualiu.

nu tai kažkada ir staklių nebuvo. Ir kai atsirado staklės, garantuotai
buvo verkiančių, kad nebemoko amatų. O pažindintis reikia su tuo, kad
sukuria didesnę pridėtinę vertę. Kažkada tai buvo staklės. Šiandien,
matyt, jau nebe.

> dabar irgi nera.

> butu gerai.

lyginant su tuo kas buvo  1980 - tikrai yra

> tokie argumentai beprasmiai. as neturiu tikslo sitoj diskusijoj
> kontrargumentuot ir tuo labiau tusciai.

o tai kokie argumentai būtų prasmingi? Kurie nepaneigtų tavo argumentų? :)

> siek tiek esu. ir sakiau, kad ne visi gyvena gerai. taciau jeigu imti
> didziuosius miestus, gyvena labai panasiai ir net geriau.

tai pas mus panašus % liaudies irgi gyvena laaaabai neblogai :)