Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-23 23:04:03
nu bent po viena toki rasini kasdien ir diskusija bus pavykusi :)
mano silpna vieta - istorija. daugiausia laiko skiriu esamos bukles
analizei ir visi mano teiginiai subjektyvus, daugumoj loginio mastymo
rezultatas. bet kad nesiplest, tai galima pradet ir pvz nuo tokio skaitalo:

angliskai:
http://blog.alexanderhiggins.com/2012/03/10/societys-stages-economic-collapse-93342/

lietuviskai:
http://www.versijos.com/2012/02/02/pirmas-nuzmoginimo-etapas-kapitalas/