Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-27 13:01:34
On 04/27/2012 12:51 PM, RaR wrote:
> Prie ko čia ES ir kapitalizmo problemos? Tai visai skirtingi dalykai. ES
> problemos būtent daugiau socializmui būdingos - planavimas, jau vos ne
> penkmečio planai kuriami, išsikerojusi biurokratija, visoks
> smulkmeniškas verslo reguliavimas, pinigų perskistymas tarp regionų.
> Šiaip būtų bendra rinka ir laisvas judėjimas, bendri pinigai,
> suvienodinta įstatyminė bazė ir to užtektų.

butu butu butu butu :) tai kodel NERA? kodel biurokratija didziausia
kapitalistinese salyse? kodel to nera kanadoj? kodel ten visi valdiski
www puslapiai super aiskus ir paprasti, kodel as net cia budamas,
budamas svetimsalis, noredamas galiu viska iki smulkmenu susizinot. pvz
iki centu tikslumo susiskaiciuot kiek kainuotu imigrazija, kokius ir
kiek dokumentu ir kam pateikti reikia ir nera jokiu neaisku kam
tarnaujanciu reikalavimu. viskas intuityvu ir tarnauja zmogui.
visa kapitalistine europa - shudu maisas, su mazom islygom.
tavo vadinamas socializmas cia yra toks kaip cccp - identiskas, tik
pagrazintas naujoviu. kada tu suprasi, kad kapitalistai valstybes
niekada nevaldys racionaliai. kad centristinis, abstraktus, KAZKOKIOS
KAZKUR sedincios, kazkaip kazko isrinktos valdzios valdymas tolygus
dideliam monopoliui, kas yra kapitalizmo dugnas, link kurio einam.
kad tik liaudies tiesiogiai, daznai revoliucijos keliu, isrinkta
valdzia, gali buti naudinga saliai. vat butent tai ir yra geras
pavyzdysm kad laukinis kapitalizmas, ir primityvus centristinis
socializmas yra vienas ir tas pats blogis, ir kad butent tai ir
neveikia. man isvis keista, kodel tai vadinama socializmu, nes nieko
socialaus tame nera. tai reikia vadinti diktatura. vsio. ate.