Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-25 22:34:34
On 2012.04.25 21:15, CodeC wrote:

> ne, bet galima samsunga. aisku is lukoilo vaziuot i statoila pasiulyt
> irgi galima... :)

juokingiausia, kad eplas pagamintas ish samsungo komponentu ir kainuoja
jie labai panashiai :)

> o tau tikrai atrodo normalu, kad saly, kur pajamos kelis kart mazesnes,
> kai jau daug kuriose vietose didesnes? cia tikrai taip veikia laisva rinka?

nelabai supratau miti, bet IMHO normalus zmogus tokioj situacijoj
dzhiaugtusi matydamas sau shansa "prasisukt". Syk jau tikrai visur
ahujenai uzjkeltos kainos.

> blogai supranti verte. skaiciuok kiek reik dirbt valandu cia ir kitur uz
> ta pati. o su tuo 'importuok', tai geriau netrolink.

kai čia dirbantys per valandą sukurs tiek produkto kaip ten - tada
pakalbėsim apie taip kiek valandų reikia dirbt. Ar tu manai, kad
Lietuvoj tas pats produktas turi kainuot pigiau tik todėl, kad mūsų
mažesnis darbo efektyvumas?

> [...]
> nebuvo. priesingu atveju butu atvaziave paskutini karta.
> o vat pasvinkusios mesos, supuvusiu darzoviu ir pan. kapitalistu
> pardofkej apsipirkau ne kart. ir kam idomu? gali kovot su vejo malunais.

> nera. kur tikri skanus lietuviski obuoliai, kuriu kiekvienos veisles
> skonis skiriasi is esmes, kur sviezios darzoves is darzo? niekam
> neapsimoka dabar nei augint nei yra kaip parduot. monopolistai net
> nesikalba su tokiais smulkiaisiais, kurie butent geros kokybes produktus
> ir galetu patiekti. juk jiems reikia kad menesi laikytusi nesugede.

beje, o tu prisimeni kokios daržovės buvo parduotuvėse socializme?
Tikrai taip, neprisimeni - nes jų apskritai nebuvo :D

> nu taip, naturalaus pieno nebeglaiu gert. atpratau. bet pvz abuoliu
> tikru tai progai pasitaikius is konors nusiperku. ner ka lygint su tais
> visais olandiskais, vokiskais ir lenkiskais. kuriu skonis visu vienodas.

tai obuoliai. Gamintų produktų skonį prisimeni?

> nu bent jau as tai eidavau i mokylos valgykla ir ten valgydavau normalu
> maista. valgykla budavo pilnutele.

Tik jau nereikia apie normalų. Nes matau vaizdą, kaip tu jį šiandien
valgytum :)

> kaip ruosies 'isauklet' savo vaika, kad taip nedarytu?

bala žino. MAtysim eigoj. Gal ir niekaip, kaip ir mane ne dėl visko
tėvai išauklėjo.

> nemanai kad biski trumparegiska argumentuot 'o as' 'o man' ? as irgi be
> problemu uzrasiau. bet pazystu ne viena, kurie vis dar laukia eilej,
> samdo aukle. pazystu tokiu, kurie uzsirase pirmiau, nepakliuvo, bet
> grupej nauju vaiku atvezamu x5-tais ne vienas.

nu tai man irgi daržely pagal gyvenamą vietą pasakojo kaip viskas blogai
nėra vietų etc. Nuvažiavau į kitą už kelių km - jokių problemų o ir
darželis geresnis. Kieivienas sprendžia problemą kaip jam atrodo geriau....

> uz ka? uz tai kad as pats susikasciau uzmiesty 6a darzo? kuris dabar
> dirvonuojanti niekam desimtmecius nereikalinga ir nenaudinga zeme.

už tą, kad ta žemė yra kažkieno nuosavybė. Ir ne mums spręst, ką kas su
ja turi daryti.

> [...]
> gera. centristinis socializmas negerai. toks kapitalizmas kaip pas mur
> irgi. as manau, kad tam tikrose srityse, tam tikru mastu valstybe,
> valdziai turetu daryt reguliavima. ka ir kiek konkreciai atsakyt
> nesugebeciau. bet priesingu atveju, tai ta valdzia apskritai yra
> nereikalinga ir kenkejiska. dabar gi pilna instituciju del vaizdo -
> kainu komisijos, vartotju gynejai, dar visokie debesu gynejau. o realiai
> is ju naudos nulis. juokingiausia tai visokios antikorupcines ir etikos
> komisijos-institucijos :)) patys save galetu nusiteist ir uzsidaryt.

kita vertus, mūsų požiūris. Nemokam džiaugtis tuo ką turim ir tuo kas
pasiekta, bet labai daug pergyname dėl to, neturime, nors manome, kad
privalome turėti. Bet ar tikrai privalome?

> tu ne pirma karta per siaurai ir per primityviai viska supranti.
> Dex jau parase ka norejau cia tau pasakyt - man negana, kam man viskas
> butu gerai (nors ir nera). turbut tai ir vadinama visuomeniskumu.

kažkodėl tu viską labai negatyviai ir nekonstruktyviai supranti bei
priimi. Pradedant mano nuomone ir baigiant santvarka :). Aš manau, kad
norint išsilaipinti Mėnulyje, yra visiškai beprasmiška aiškintis kodėl
ten nėra oro - reikia ieškot, kaip be to oro apsieit arba kaip atsivežt
jo iš ten kur ano yra....