Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-26 12:54:44
Iiiiiir dar viena adaptacija!!!! vstudiju!

Seniai pastebėjau, kad esi labai daug mokslų ragavęs ir šiaip intelektu
blizgantis entelektualas. Ir šiaip šioje diskusijoje oponentai - pikti ant
visko niurgzliai, net nesugebantys identifikuoti tavo problemų. Apie
kažkokias ekonomines tiesas ar teorijas su savim nepasamprotausi, tas lygis,
o piktų pensininkų lygio parėkavimų galima pasiskaityti kad ir delfio
komentaruose. Tad rėkausiu toliau be jusu kur nors kitur, kur tokie pat
eruditai renkasi.

P.S.
Ash ant taves nevarau, tu ant manes nevaryk irgi. Jeigu galvoji, kad gaishti
laika tce, prashom eiti ir uzsiimti Lietuvos ekonomines ar politines
situacijos gerinimu, o ne pezeti nesamones visokes njufsuose. Ai pala,
vienas tu gi niekas esi ir nieko tu negali be musu, muziku ble.