Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-26 12:46:28
Seniai pastebėjau, kad esi nelabai mokslų ragavęs ir šiaip intelektu
neblizgantis mužikėlis. Ir šiaip šioje diskusijoje oponentai - pikti ant
visko niurgzliai, net nesugebantys identifikuoti savo problemų. Apie
kažkokias ekonomines tiesas ar teorijas su jumis nepasamprotausi, ne tas
lygis, o piktų pensininkų lygio parėkavimų galima pasiskaityti kad ir
delfio komentaruose. Tad rėkaukit toliau be manęs, man tik gaila
sugaišto laiko.