Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-27 10:33:22
Na tai puiku, bet, kaip matai, tokių mokančių tvarkytis trūksta. Ko
labiausiai Lietuvoje trūksta - tai gerų verslininkų, žinančių ir
mokančių ką reikia daryti, galbūt jiems dar trūksta kapitalo. Todėl mūsų
darbo liausdis ir bėga ten, kur yra tų verslininkų ir kapitalo - ten
sukuriamos geresnės vietos. Kitas procesas šioje situacijoje galėtų būti
užsienio kapitalo ir verslininkų ėjimas į Lietuvą. Ir kuo smarkiau vyks
antrasis procesas, tuo silpniau vyks pirmasis.