Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 14:13:06
2012.04.26 14:08, Dainiushas rašė:
> On 2012.04.26 13:28, RaR wrote:
> galima galvot dar kitaip. Kas geriau - ar kai dirbantysis be naudos sau
> pagamina du vienetus, ar kai pagamina penkis ir du pasilieka sau. Aš už
> antrąjį variantą.

> Kuo įsitikintį turėjom pakankamai ilgą laiko tarpą.... :)

vėl kraštutinumai. Taip, negali būti darbas be naudos. tik nauda turi
būti abipusė. Vat tas raktinis žodis. Nes kai prekės savikaina mažinama
jos kokybės sąskaita ir tai yra nutylima - tai yra pats tikriausias
kapitalizmo vėžys apie kurį aš kalbu. Jūs vėl kažkokias pievas apie
socializmą. Šiaip tai nieko keisto. Kai matai dvi spalvas, tai užstūmus
ant vienos, prikišama kita :)

Dex