Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 15:36:15
štai, paaiškinsiu. Nes nebuvo ekonominio tikso sutaupyti, ir apipisti.
Tai niekam ten mintis nekilo vietoj pieno riebalų dėti kažkokį sh.

Tiksliau vagių visais laikais buvo, bet tada mechanizmas kitoks būdavo.
Arba melžėjos nupildavo pora kibirų iš mašinos pieno sau namo, ir gal
būt įpildavo vandens, bet nuo to kokybė taip labai jau nesuprastėdavo,
arba galbūt fabrike dingdavo kažkiek KG pagaminto sviesto, bet nuo to
likusio sviesto kokybė irgi nesuprastėdavo. Tie, kas gaudavo sviestą,
gaudavo jį kokybišką, o kas negaudavo, negaudavo iš viso.

Dabar yra taip, kad tu legaliai gali bloginti sviesto kokybę, visiems
knisti protą, kad tai yra sviestas, to dėka lobti, o rezultate visi
nusipirkę tavo sviestą valgys kažkokį hibridą.

Matai skirtumą tarp šitų dviejų variantų?
Ir esmė ta, kad melžėją, vagiančią pieną kibirais daug lengviau pagauti
ir išmesti iš darbo, nei kažką padaryti tau, kai tu legaliai pigini
produktą darydamas iš jo nežinia ką.

Aš iš principo nesu prieš tą riebalų mišinį, tegu jį valgo tas, kas
mėgsta mokėti mažiau ir taupyti kokybės ir sveikatos sąskaita. Bet aš
norėčiau žinoti, kad perku sviestą, o ne hibridą.

Dex