Tema: Ats.: antkainiai
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-03 09:27:26
Dauguma tų, kurie statistiškai uždirba tik maistui, gyvena kaime, kur ne maistui jie tuos pinigus išleidžia. Tikiuosi, taip pat nekalbi apie bomžus. Teigi, kad 20% gyvena blogiau, nei vergai + 20% gyvena taip pat, kas yra beveik pusė Lietuvos. Gal peržiūrėk tuo procentus ar pateik kokią statistiką savo žodžiams pagrįsti, nes skamba netoli kliedesių...

Kita vertus, kokia yra laisvės kaina?

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> parašė naujienų news:iar0rt$q9s$1@trimpas.omnitel.net...