Tema: Re: Siek tiek kainu kontroles istorijos - Prancuzija
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-16 22:10:06
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i9crum$8eq$2@trimpas.omnitel.net...
>O koks skirtumas pirmo būtinumo ta prekė ar ne? Kurias reguliuosi, su tomis
> taip ir atsitiks. Beje, šiais laikais labai sunku apibrėžti kas yra pirmo
> būtinumo prekė, ir kas ne. Pvz. jei reikėtų pasirinkti - ko daugiau žmonių
> atsisakytų - sviesto ar interneto? Dėl substitutų, tai žmonės, sako, gali
> išgyventi ir gaudami į dieną po kelis šimtus gramų vienos rūšies kruopų,
> kartą į metus pižamą ir kas penketą metų fufaikę, beigi kvadratinio metro
> gultą kokiame barake.

Tai ką aš ir turiu omenyje. Nuo žmogaus išsivystymo priklauso, kas jo Maslow piramidėje yra pagrindas - riebalai ar langas į pasaulį.

O būtent substitutais norėjau paaiškinti, kad garsiausiai rėkia tie, kuriems reikia dėmesio, nes jei žmogų, kaip sistemos dalyvį užknistų sistema, jis gali, tiesa savo valios ir kitų galimybių sąskaita, itin stipriai prabalsuoti prieš tą sistemą, joje nedalyvaudamas.