Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-14 16:05:42
ne pavadinimuose esme kainu ar antkainiu reguliavimas ar dar kazkoks. esme
ta kad reikia reguliuot kazkaip.
Galbut uztektu panaikinti lentynu mokescius, nauju prekiu mokescius, geros
vietos mokescius. Uzdrausti tokias salygas pagal kurias gamintojai privalo
tik vienam prekybos tinklui tiekti produkcija ir t.t.