Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-15 23:37:41
Aš suprantu, kad nebūdamas daugiau ar mažiau populistu, tu politikoje
nepajėgsi nieko nuveikti. Bet manau, kad valdžioje esantys turėtų šviesti
liaudį, aiškinti jai pagrindus, ir nuolaidžiauti kvailiems reikalavimams tik
tada, kai jų nevykdant ištiks dar didesnė blogybė - į valdžią ateis visiški
debilai. Bet kai politikas, ypač jau turintis ir norimą postą, ir gerus
reitingus, pasigauna ir puola propaguoti kvailesnės visuomenės dalies
lozungus, siekdamas dar tų kelių procentėlių reitingo, tai jau varo į
neviltį.