Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-22 08:32:00
ir kai nebus privalomos tam tikros paslaugos kaip lentynos mokesciais, naujo
produkto mokestis ir t.t. antkainis bus mazesnis.
Didesne rizika visada pasiima gamintojas, jis net 3 menesius turi laukti
pinigu uz daznai jau seniai parduotas prekes. O tai jau geras prekybcentriu
remimas zenkliai didinantis apyvartines leshas.
Idomu ar mazieji irgi sugeba tokias salygas "susitarti" (cia apie tuos 3
men) ?