Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-19 15:49:18
Sąmonė tai ar nesąmonė labai priklauso nuo varpinės iš kurios žiūri.
Seimo nario reitingui tinkama analogija būtų rinkos dalis versle, nes tai
yra su niuansais tapatu.
Bandymas įtikti gausiai rinkėjų daliai (elektoratui) tapatu bandymui įtikti
gausiam pirkėjų ratui.
Tiek pirkėjų, tiek rinkėjų pasirinkimas - jų pačių apsisprendimo reikalas,
lygiai kaip
ir išrankių pirkėjų/rinkėjų problemos deja tik jų pačių galvos skausmas,
lygiai
kaip protingumas ir intelektualumas visiškai nebūtinai sinonimai, tai
santykis tarp klausimų
kaip ir kodėl.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:i9jsfj$f76$1@trimpas.omnitel.net...