Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-21 15:37:34
tam ir pateikiau supaprastinta pyzdi kad tokie kaip suprastu :) bet nepadejo

Netesybos,  kokybes bedos ir t.t. cia visai atskiras sutarties skyrius
skirtas ishimtiniams atvejams, kuris beje neturetu itakoti tu paciu
antakainiu-kainu.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i9p3ud$cj1$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> numatytos, galiausiai reikia aptarti jų kokybę ir t.t. Ir tiems atvejams
> numatyti įvairius kompensavimo mechanizmus - kada, kiek ir kas moka. Ir
> prekybos tinklas - tai ne pavienis pirkėjas, kuris išsineša prekę ir tuo
> visi santykiai baigiasi, bei ne turgus, kuris tik suteikia prekystalį. Jis
> teikia ar organizuoja žymiai daugiau paslaugų - logistinių, marketinginių
> ir t.t. Dabar aš visiškai nesistebiu kodėl kyla tokių kvailų įstatymų
> idėjos - juk daug kas visiškai nieko nesupranta apie šiuolaikinį verslą ir
> ji sudėtingumą, visą pasaulį suprimityvina pagal savo sampratą.

>>> A.Butkevičiaus žodžius, kad tas įstatymas apeinamas, jis siūlo jį