Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-27 15:22:30
Koks kolchozo pirmininkas, toks ir kolchozas, koks fermeris, tokia ir ferma.
Tėvas sakė lygiai toks pat nulinis argumentas kaip ir mano teiginys.
Šėrėme - faktas, pusę sąjungos -> faktas išpūstas iki mito/mitologijos.

"Neprilygo išsivysčiusioms šalims" - visur gerai kur mūsų nėra.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:ia8rib$p33$1@trimpas.omnitel.net...