Tema: Re: antkainiai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-10-15 18:02:38
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> parašė naujienų
news:i99o5k$6q1$1@trimpas.omnitel.net...

> Atvirai sakau, kas bus - Mire Rimi, tegyvyoja Linas!!! Multika apie rakon
> tikiuosi matei.

Multiką apie drakoną rodė Labanaktukas su Teta Beta. Nuo tų laikų kažkaip
nebežiūrėjau.

>    Tik tiek, kad manes niekas neklause, ar tie antkainiu ribojimai man
> pades ar dar labiau sushiks gyvenima.
>
> Paprastas variantas. Dabar Rimi perka ish gamintojo uz kaina X, parduoda
> uz kaina X+50 proc. Priemus antkainiu ribojima gamintojas parduos prekes
> pirkejui - UAB "Rimi distribucija" (tik graziai ipakuota forma) uz kaina
> X, kuri savo ruoztu parduos ta preke Rimi uz kaina X+40 proc. Nu o jau
> Rimi rodys, kad antkainis pas juos tik 10 proc.

O ar kas sakė, kad bus paprasta paverst veikiančiu?

>    Kitas niuansas - ant ko riboti ta antkaini? Jeigu mes remiame pacius
> vargingiausius, ar prancuziskam suriui uz 200 Lt/kg ar kokiai shevrole
> karvienai irgi paliekam ta pati antkaini? Dabar, jei labai noriu - to gali
> rasti didziuosiuose centruose. Galima aiskint teorija, bet garantuoju - ju
> tada neliks. Ar naiviai manom, kad staiga ish niekur atsiras krautuveles
> su tais produktais?

Kažkaip dėl shevrole ar prancūziškų sūrių galva gerokai mažiau skauda,
nei matant bankrutuojančius smulkius nišinius prekeivius... argumentas aišku
sudominęs, bet nėr didelės bėdos, jei yra paklausa bus smulkus pardavėjas,
jam negalios įstatymas ir galės sau ramiai pardavinėt nišinį produktą.
Gal kažkoks netipinis pirkėjas, bet man smulkios parduotuvėlės daug arčiau
širdies nei viskas viename stiliaus mišrainės. Na neperku padangų kartu
su pienu, neperku.

> [...]
>
>    Galima ir dar N variantu sugalvot, kodel tai neveiks. Bet labai sunku
> burti. Kazkas numete zalia ideja - ribojam antkainius. Bent jau man tai
> skamba kaip istatymas draudziantis mirti -  kaip realiai igyvendinti ir
> dar taip, kad visiem butu gerai niekas visdelto nesiulo. Ar visdelto yra
> ir paprastesniu sprendimu? Valstybe privalo rupintis vargsais. Nu tai tegu
> skelbia konkursa tarp tu oligopolininku. Kas pasiulys pigiausia
> vartotojiska krepseli, tas gales aptarnauti maisto talonus. Nera tai
> gedinga - tokia JAV ir ta ant panasios sistemos sedi.

Sugalvot variantų N kodėl tai neveiks ir pats galiu, iš esmės net galvot
daug nereiktu,
tik prisėst ir pradėt rašyt. Sugalvot nors vieną vienintelį kodėl tai galėtų
suveikti
gerokai sudėtingiau. Paverst jį realybe dar sunkiau.