Tema: Re: antkainiai
Autorius: Doc
Data: 2010-10-15 13:56:39
Kodėl tu manai, kad kažkas privalo tau atvežti prie namų kiaušinių už tiek, už kiek tu norėtum, kad jis atvežtų? Ir ką konkrečiai siūlai daryti su tais, kurie atsisako daryti tai, ką tu norėtum, kad jie darytų?

Galima pažiūrėti į šitą patį reikalą taikant tavo siūlomą principą iš kitos (pardavėjo) pusės. Jei jau manai, kad yra moralu jėga priversti kitus žmonės daryti tai, ką tu norėtum, kad jie darytų, tada pardavėjas lygiai taip pat turi teisę pasinaudodamas valdžia jėga priversti tave pirkti iš jo kiaušinius už tiek, už kiek jis norėtų, kad tu juos pirktum, ar ne?

--
Doc