Tema: Re: antkainiai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-15 17:23:48
> Nežinau kaip tamsta, bet pvz nieko prieš neturiu, jei Linas rašinėjantis
> šioje
> naujienų grupėje išstums iš Lietuvos rinkos Rimi.

Atvirai sakau, kas bus - Mire Rimi, tegyvyoja Linas!!! Multika apie rakon
tikiuosi matei.

> O vat prieš Rimi norintį
> išstumti Liną turiu net labai daug prieš.

    Tik tiek, kad manes niekas neklause, ar tie antkainiu ribojimai man
pades ar dar labiau sushiks gyvenima.

    Paprastas variantas. Dabar Rimi perka ish gamintojo uz kaina X, parduoda
uz kaina X+50 proc. Priemus antkainiu ribojima gamintojas parduos prekes
pirkejui - UAB "Rimi distribucija" (tik graziai ipakuota forma) uz kaina X,
kuri savo ruoztu parduos ta preke Rimi uz kaina X+40 proc. Nu o jau Rimi
rodys, kad antkainis pas juos tik 10 proc.

    Kitas niuansas - ant ko riboti ta antkaini? Jeigu mes remiame pacius
vargingiausius, ar prancuziskam suriui uz 200 Lt/kg ar kokiai shevrole
karvienai irgi paliekam ta pati antkaini? Dabar, jei labai noriu - to gali
rasti didziuosiuose centruose. Galima aiskint teorija, bet garantuoju - ju
tada neliks. Ar naiviai manom, kad staiga ish niekur atsiras krautuveles su
tais produktais?
    Dar. Ka daryti su AIBE ir panasiais tinklais? Francize, tai jau nebe
tinklas? Tada lieka tik laiko klausimas, kada turesime Maksimu francizini
tinkla.

    Galima ir dar N variantu sugalvot, kodel tai neveiks. Bet labai sunku
burti. Kazkas numete zalia ideja - ribojam antkainius. Bent jau man tai
skamba kaip istatymas draudziantis mirti -  kaip realiai igyvendinti ir dar
taip, kad visiem butu gerai niekas visdelto nesiulo. Ar visdelto yra ir
paprastesniu sprendimu? Valstybe privalo rupintis vargsais. Nu tai tegu
skelbia konkursa tarp tu oligopolininku. Kas pasiulys pigiausia vartotojiska
krepseli, tas gales aptarnauti maisto talonus. Nera tai gedinga - tokia JAV
ir ta ant panasios sistemos sedi.