Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-29 10:59:15
Gal yra skirtumas, kai vertina tavo produkcijos kokybę, ir kai pirmiausia
vertina priėmimo kolchozo pirtelėje smagumą ar seną pažintį, o tik po to
produkcijos kiekį, kurį mokėdavo ir "pakoreguoti" popieriuje? Sovietiniais
laikais daug kas popieriuje gražiau atrodydavo nei realybėje - ne tik
prikuliami centneriai iš hektaro, bet ir, pvz., rublio kursas, kuris
oficialus buvo beveik du doleriai, o realiai už vieną dolerį mokėjai 3-5
rublius (čia dar tais "stabiliais" ikiperestrojkiniais laikais, kai dar to
dolerio poreikis mažas buvo ir rublio presas neįsismaginęs).

Ir tą sovietinio ŽŪ "efektyvumą" akivaizdžiai atspindi tai, kad imperinė
Rusija buvo Europos grūdų aruodas, o Sovietų Sąjunga pati net
neprasimaitindavo. Ir nereikia turėti iliuzijų, kad LSSR buvo išimtis -
kartu su kolektyvizacija į ją greitai atėjo ir kolchozinio darbo realybė. Po
darbo dienos dėl girtumo iš savo geležinio žirgo nesugebantis išlipti
traktorininkas ar srutas siurbiantis melžimo aparatas, nes girta melžėja jam
nukritus nuo tešmens nepasirūpindavo vėl uždėti, buvo neretas sovietinio ŽŪ
vaizdelis.

"bet_kas"  wrote in message news:iadni3$l0h$1@trimpas.omnitel.net...

Su atmintim viskas gerai?
Prisimenate ką veikėte prieš 4 minutes?