Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-21 13:16:45
Tavo samprotavimai ant tiek primytivūs, kad net nesinori diskutuoti:

>Apibrezti kontrakta itin
> paprastai - uz preke a sumoka b kieki pinigu ir viskas. Jokiu papildomu
> salygu ar paslaugu.

Tu bent supranti ką rašai? Kodėl sudarinėjant sutartis dalyvauja visokie teisininkai ir t.t.? Reikia gi numatyti įvairius atvejus - kas bus jei tiekėjas patieks prekių mažiau ne sutarta, ne laiku, jei kokybė neatitiks numatytos, galiausiai reikia aptarti jų kokybę ir t.t. Ir tiems atvejams numatyti įvairius kompensavimo mechanizmus - kada, kiek ir kas moka. Ir prekybos tinklas - tai ne pavienis pirkėjas, kuris išsineša prekę ir tuo visi santykiai baigiasi, bei ne turgus, kuris tik suteikia prekystalį. Jis teikia ar organizuoja žymiai daugiau paslaugų - logistinių, marketinginių ir t.t. Dabar aš visiškai nesistebiu kodėl kyla tokių kvailų įstatymų idėjos - juk daug kas visiškai nieko nesupranta apie šiuolaikinį verslą ir ji sudėtingumą, visą pasaulį suprimityvina pagal savo sampratą.