Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-15 21:20:04
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i970eq$2r6$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai jau rašiau, eik į turgelį. Jei tas godumo priepuolis kils visiems prekybos tinklams ir net mažoms tau pasiekiamoms parduotuvėlėms bei užsitęs kiek ilgiau, nė kiek neabejoju, kad daugybėje turgelių ir kioskelių tu galėsi įsigyti prekių, atvežtų iš ūkininkų ir įmonėlių, Lenkijos, Latvijos ir dar bala žino iš kur.

Esmė ne tame - jei jau svarstai apie ištiestą ranką prie Aušros vartų, visų pirma atsakingai pasirink palikuonių skaičių. Gyventojų gausėjimas yra esminė problema, kuri yra tiesiogiai susijusi su maisto lengvu preinamumu. Nes vos tik yra maisto, vislumas tampa esminiu instinktu, ir vėl - ratas užsidaro. Principinai net jei man ir reikėtų gyventi pusbadžiu, aš taip sutikčiau gyventi, vien tam, kad gyventojų saldo būtų 0, arba lengvai palaipsniui neigiamas. Visi, kurie tiesiogiai remia žemės ūkį, skatina visokias tiesiogines išmokas, lengvatas, intervencinius supirkimus ir kitą brėdą, kada nors istorijoje bus įvertinti ne ką geriau kaip naciai/bolševikai.