Tema: Re: antkainiai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-16 15:37:39
> "Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i9a9lg$ni9$1@trimpas.omnitel.net...
> Gyventojų gausėjimas nėra jokia problema, kadangi jau seniai žmonės moka pagaminti maisto nepalyginamai
> daugiau nei jo suvalgo. Aišku jei tik visokie pyderastai visokiais reguliavimais netrukdo to daryti.

Tavo mąstymas man primena varlės, įkritusios į puodą, kurio ugnis lėtai didinama, galvojimą - dar nekaršta, dar truputį galime nekreipti dėmesio, ir staiga - bac.

Priedo maisto kokybė - pasirodo, kad augalinio maisto kažkur ~90+% pagaminamos produkcijos pasaulyje produkcijos remiasi ... viso labo 11 pagrindinių maistinių kultūrų.