Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-14 18:37:55
Neatspėjai - pastaruoju metu pieną perku vien tik, galima sakyti,
bambaliuose. Jau rašiau, kad eidamas į Maximą praeinu pro tame pačiame
pastate esantį turgelį. O kartais iki Maximos ir nedaeinu. Pieną perku po
dvilitrinį bambalį - "žalias", skanus, užklijuotas lipdukas su ūkininko
pavarde ir 3,70 lt. Kai nebėra dvilitrinių bambalių, perku litrinius, tie po
2 lt. Kai ir jų nebėra - perku Maximoje - ten natūralaus riebumo pienas
brangesnis. Ką tik  grįžome iš Rimi - nors ne visai pakeliui, bet žmona,
kadangi kelias jau savaites joje nebuvo, nusprendė ten apsipirkti. Aš su
vaiku praleidau Topo centre, o žmona išėjusi visą laiką bambėjo kaip ten
brangu ir kokios nekokybiškos daržovės. Aš galėjau tik pasakyti, kad pati
ten norėjo, galėjo nieko nepirkti ir galėtų bent kokį mėnesį ten
nesilankyti.

Dėl tų Spar, Lidl ir kt. - reikėtų išsiaiškinti, kodėl jos čia neatėjo. Lidl
lygtai ir sklypus buvo susipirkusi. Jei buvo kokie nors trukdžiai iš
valdžios - jos kaltė, jei trukdžiai iš konkurentų pusės - teisėsauga blogai
dirba. O gal tiesiog pamatė kad tie antkainiai mūsų rinkos sąlygomis vis tik
nėra tokie jau dideli, rinka nėra labai didelė ir tiesiog neapsimoka čia
lįsti?