Tema: Re: antkainiai
Autorius: Veikejas
Data: 2010-10-21 10:03:12
eik gal tu i mokyklos suola mokintis ... 4 prekybcentriai uzima 80 proc.
(vienas ish ju 40 proc.) rinkos. kaip tai vadinama perestuxine a?

na taip "nepriversi", galesi vaziuot i belarusija ar lenkija apsipirkti,
aishku jei tam pinigu turesi.

Beje kodel Lietuvoje nera ne vieno tikro low-cost prekybos centro a?