Tema: Re: antkainiai
Autorius: RaR
Data: 2010-10-27 13:17:03
O koks tau skirtumas kaip tai vadinasi? Patinka - lankaisi ten, nepatinka -
ne. Kažkokių esminių skirtumų tarp vakarų ir mūsų prekybos centrų aš
nepastebiu. Manau, kad ir vidinė virtuvė labai panaši. Maxima turi prekybos
centrų ir kitose šalyse. Na gerai, sakykim ten ne vakarai. Bet IKI
savininkai belgai, ir manau, kad jie veiklą organizuoja pagal savo
supratimą. RIMI - aplamai norvegų tinklas, veikiantis tiek Skandinavijoje,
tiek Baltijos šalyse. Beje, nors jų kainos dažnai šiek tiek aukštesnės,
pastaruoju metu dirba nuostolingai - tai tikrai nerodo į konkurencijos
trūkumą Lietuvoje. Tiesiog ne kiekvienas moka taip pigiai dirbti Lietuvoje.
Dabar dar Prisma atsirado - suomių tinklo atstovas. Norėjo ir LIDL ateiti,
jau buvo ir žemės sklypus susipirkęs. Bet kai susidūrė su mūsų teritorijų
planavimo ir apskritai lietuviškos biurokratijos ypatumais - nešė iš čia
kudašių. O siūlomas biurokratinės kontrolės didinimas tikrai nepadės
pritraukti į rinką naujų žaidėjų.

Ką aš tikrai pastebiu - tai būtent produktų kokybės skirtumus. Gal vakaruose
normalios kokybės produktai kiek brangesni, bet kokybė tikrai juntamai
geresnė, pradedant visokiomis pieniškomis dešrelėmis ir majonezais. Bet tai
pagrinde lemia pirkėjų skurdumas ir spaudimas gaminti kuo pigiau.

"Veikejas"  wrote in message news:ia8svt$r0j$1@trimpas.omnitel.net...

velgi kyla klausimas tokiu atveju ar tai prekybos centras ar liaudishkai
tariant turgus po stogu kur tik plotas ir darbuotojai nuomojami ?
Shiuo atzvilgiu LTU ir vakarai labai smarkiai skiriasi.